Letar du efter airtracks? – Besök 12springssports.com
Kostnader för porto
För beställningar under €20,- inkl. moms är fraktkostnaden inom Nederländerna, Luxemburg, Belgien och Tyskland €6,95 (inkl. moms). Beställningar inom Nederländerna, Luxemburg, Belgien och Tyskland över 20,- € inkl. moms* levereras till ditt hem utan fraktkostnader.
För beställningar till resten av Europa, lägg produkten i varukorgen och ange leveransadressen, så beräknar systemet transportkostnaderna åt dig.
VIKTIGT! För länder utanför EU såsom Schweiz eller Storbritannien levereras alla försändelser via DAP Incoterms, vilket innebär att importtullar och skatter debiteras separat. Kontakta oss om du har frågor angående dessa kostnader.
*Skrymmande eller överdimensionerade föremål: vissa skrymmande eller överdimensionerade föremål medför extra transportavgifter, dessa beräknas i kundkorgen.
Plocka upp produkter:
Vill du se den önskade produkten först? Det är inget problem! 12SPRINGS-Studsmattor har en utställningslokal i Nederländerna. Här kan du först se din beställning och ställa alla dina frågor.
VIKTIGT: Meddela oss i förväg via e-post eller telefon om du vill hämta eller visa en produkt och när, så att vi kan se till att produkten eller beställningen är klar. På så sätt vet du säkert att din beställning är reserverad, och det sparar också väntetid.
Du kan också ange hos vilken återförsäljare du vill se produkten. Vi kommer då att se till att produkten finns tillgänglig hos återförsäljaren.
Leveranstid:
Om produkten finns i lager är leveranstiden 1-3 arbetsdagar. Om produkten inte finns i lager kontaktar vi dig och meddelar dig den förväntade leveranstiden. Har du speciella önskemål? Vänligen kontakta oss.
Utskick
Privatpersoner: leverans måndag till lördag (lördag gäller endast paket med ordinarie pakettjänst, inte stora volymer, tunga paket och långa föremål, t.ex. studsmattor).
Företag: leverans från måndag till fredag.
Om du inte är hemma: Om paketet inte kan levereras till den angivna adressen under det första leveransförsöket försöker chauffören leverera paketet till grannarna. Om chauffören fortfarande inte kan leverera paketet kommer det att levereras till närmaste paketshop. Du kan kontrollera vilken paketshop det levererades till via track and trace-koden.
Stora beställningar (produkter som inte ryms i 1 eller 2 lådor) eller som är för stora i storlek skickas med en separat transportör och leverans sker efter överenskommelse. Leverans måndag till fredag (alltså inte på lördagar).
Vid beställning av produkter som inte längre eller tillfälligt inte finns i lager eller tillgängliga, kommer vi att informera dig så snart som möjligt och informera dig om den förväntade leveranstiden. Vi kommer att göra vårt yttersta för att leverera produkterna så snart som möjligt.


